Oudercafé
Prioriteit:
Normaal
Omschrijving:

Vanaf 8.30 uur tot 9.30 staat dan de koffie en/of thee voor u klaar in de personeelskamer van onze school.

Voortaan zal het Ouder-café gehouden worden op de eerste woensdag van elke maand. Wanneer de eerste woensdag in een vakantie valt wordt het Ouder-café op de eerstvolgende woensdag gehouden. Dat doet zich voor in de maanden januari, maart en mei. Op 7 juni is het laatste Ouder-café van dit schooljaar.

Het Ouder-café is:

* een gezellig informeel moment van ontmoeting voor alle ouders

* elkaar leren kennen

* de schoolorganisatie beter leren kennen

* zien, horen en leren wat onze kinderen doen op school

Er is in het onderwijs de afgelopen jaren heel veel veranderd en de ontwikkelingen staan niet stil. Als directie wil ik graag weten wat er onder de ouders leeft. Welke vragen en behoeften er zijn.

Het Ouder-café is dus een manier om op een informele gezellige wijze met elkaar het gesprek aan te gaan.

Hopelijk mogen wij het komend schooljaar veel ouders ontmoeten in ons “Café”.

Aangemaakt door Jeannette Nieborg Op maandag 12 september 2016